Комплексна автоматизація магазину зручний контроль і управління бізнесом

Estimated read time 1 min read

Щоб розвивати свій бізнес, важливо контролювати доходи і витрати. Раніше для операцій такого роду наймали співробітника, який розраховував суми вручну. На сьогоднішній день у цьому немає необхідності. Сучасна система автоматизації магазину дає змогу істотно збільшити рентабельність компанії та бачити ефективність роботи своїх продавців.

Автоматизація магазину: особливості, принцип роботи

Завдяки автоматизації роботи магазину можна заощадити не тільки свої нерви і час, а й грошові кошти. Необхідно одного разу приділити час налаштуванню програми і систематично аналізувати отримані дані. Система допоможе впоратися з поставленими завданнями, враховуючи особливості роботи конкретної компанії.

Усі пристрої, розташовані в магазині та на складі, підключаються до однієї системи. Сервер представлений у вигляді системного блока, і розташовується в робочому кабінеті директора або бухгалтера. Саме на жорсткому диску встановлено систему торгівлі та сервер.

Якщо каса в торговому залі одна, то сервер для неї можна не встановлювати. База такого сервера буде розташована в програмах торгівлі та каси.

Робочі процеси, що підлягають автоматизації магазину

Програма обліку для магазину допомагає вирішити багато завдань, з її допомогою можна:

  • організувати ефективне управління процесом продажів;
  • реєструвати й обробляти замовлення;
  • створювати завдання, призначати співробітників, які будуть відповідальні за їх виконання;
  • моніторити прибуток, створювати бухгалтерські звіти;
  • вести облік товарів на складі;
  • керувати рекламою, обробляти ліди;
  • аналізувати дані, формувати звіти;
  • покращувати рівень сервісу.

І це лише частина завдань, які можна вирішити за допомогою програми обліку для магазину. Така система по праву вважається багатофункціональною, вона дає можливість заощадити ресурси, поліпшити рентабельність бізнесу. Головне придбати та встановити якісну, дієву програму. 

Що знадобиться для автоматизації роботи торгової точки?

Швидко автоматизувати роботу магазину можна використовуючи спеціальне обладнання, а саме:

  1. POS-систему − сучасна касова система, за допомогою якої можна запобігти помилкам через неуважність продавця, а також істотно прискорити процес обслуговування. До POS-системи підключаються додаткові пристрої для роботи.
  2. Дисплей покупця − продавець бачить на екрані список покупок.
  3. Касовий монітор − відображає інформацію про продаж, дає можливість касиру здійснювати управління торговою операцією.
  4. Клавіатура − сучасні моделі апаратів оснащені системою ідентифікації касира через його персональну карту. Пристрої такого типу роблять ударостійкими для мінімізації механічного пошкодження.
  5. Ящик для купюр − оснащений великою кількістю комірок для зберігання купюр різного номіналу, а також чеків. Відкривають ящики, використовуючи комп’ютерну програму або ключ.
  6. Сканер товарів − призначений для зчитування штрих-коду, завдяки йому продавець може швидше обслуговувати велику кількість товарів.
  7. Фіскальний реєстратор − обов’язково має бути в магазині кожного сумлінного підприємця, адже з його допомогою розраховується сума для оподаткування.
  8. Пристрій для друку цінників, на яких вказана ціна та інша інформація.
  9. Термінал для контролю даних. Пристрій, завдяки якому простіше і швидше проводити інвентаризацію та приймання товарів.

Торговельне обладнання підбирають з урахуванням особливостей магазину. Якщо необхідно автоматизувати роботу невеликої торгової точки, то не варто закуповувати всі перераховані вище пристрої − достатньо буде базового набору.

Особливості вибору програми для автоматизації роботи

Програма для обліку товару в магазині має бути якісною і сучасною. Якщо підібрати її неправильно, можна зіткнутися з величезною кількістю проблем. Навіть якщо підприємець закупить дороге, надійне обладнання, але встановить не ту програму, його бізнес може зазнати фіаско. 

На сьогодні на ринку представлена величезна кількість програм для оптимізації роботи в магазині. Вибираючи такий продукт, варто враховувати низку нюансів:

  • якщо торгова точка менше 100 м2, то достатньо програми для одного магазину;
  • для мережі магазинів з кількома торговими точками, краще купити програму з додатковим функціоналом. Так можна буде стежити за роботою мережі, переміщати товари тощо.

Перш ніж придбати облікову програму для магазину, важливо зрозуміти для себе, які завдання з її допомогою потрібно буде вирішувати. Деяким важливо спростити процес інвентаризації, деяким − налаштувати роботу з вагами тощо.

Програма для роздрібного магазину Onix Soft: переваги

Компанія Onix Soft пропонує своїм клієнтам сучасні, функціональні програми для ведення обліку в магазині.

Менеджери Onix Soft уважно вивчають ринок, стежать за потребами сучасних підприємців, тому пропонують тільки ефективні рішення. Серед переваг, які може оцінити кожен клієнт, варто відзначити:

  • високий рівень сервісу, цілодобова підтримка.
  • комплексне обслуговування. 
  • використання інноваційних технологій.

Індивідуальний підхід до кожного клієнта дає змогу здійснити будь-який запит, вирішити найнеординарніше питання.